Purella Superfoods rozszerza swój asortyment o produkty typu superfoods zawierające wyjątkowe wartości odżywcze jako dodatki do codziennej diety. Konsumenci znajdą wprowadzone nowości w kategorii przypraw, gdzie firma będzie lokować swoje produkty. Obok czarnuszki czy surowego kakao konsumenci będą mogli znaleźć w portfolio firmy najbardziej wartościowe składniki typu superfoods jak: moringa, maca, jagody acai czy maqui, camu camu, baobab oraz białko konopne - łącznie 25 SUPER produktów.
Superżywność od Purelli
Pierwsze produkty pojawią się w sieci drogerii Rossmann na początku maja br., a nastepne już w czerwcu w kolejnych sieciach współpracujących z firmą. Cała linia to 25 starannie wyselekcjonowanych produktów, które można w łatwy sposób dodać do codziennej diety, od pożywnego śniadania przez obiad i deser na lekkiej kolacji kończąc. Wsród nowości znajdziemy takie produkty jak jagody maqui, lucuma – naturalna alternatywa cukru, kruszone kakao w lucumie, miechunka, camu camu czy baobab. Większość produktów posiada certyfikat BIO, który daje gwarancję najwyższej jakości.
Produkty będą dostępne w opakowaniach 21g-45g, a niektóre jak np. sól himalajska, cukier kokosowy, czy mąka kokosowa w gramaturach 100-200g. Większość produktów Purella kształtuje się w cenach półkowych pomiędzy 2,99-6,99 zł za sztukę.
Wygodne, małe opakowania będą utrzymane w nowoczesnym, prozdrowotnym nurcie z motywem serca z superfoods podzielonego na pół – z jednej strony pięknie wyglądające rośliny i owoce z jakich powstaje produkt, a z drugiej ich wersja w proszku gwarantująca zachowanie większości wartości odżywczych. Białe tło, czytelne ikony oraz zrozumiały przekaz jednoznacznie wskażą konsumentowi, jak i dlaczego używać dany produkt, ułatwiając wybór i pokazując specjalnie przygotowane przepisy przez Anię Starmach.
W 2018 roku nasza firma przeprowadziła szereg badań i analiz rynku we współpracy z agencją badawczą IQS. W naszych analizach wykorzystaliśmy, również badania rynkowe firmy Mintel oraz Nielsen Shopper Trends. Chcemy być absolutnie pewni, że wprowadzając nową, tak dużą linię produktów na rynek spełnimy oczekiwania naszych konsumentów oraz sieci handlowych. Nasze produkty kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców, którzy na co dzień niekoniecznie odwiedzają półki ze zdrową żywnością, ale chcą w prosty sposób uzupełnić swoją codzienną, tradycjną dietę w zdrowe składniki – mówi Michał Czerwiński, Prezes Zarządu Purella Superfoods.
Odpowiedź na potrzeby konsumentów
Nowa linia produktów Purella Superfoods jest odpowiedzią na silne trendy rynkowe oraz ewoluujące potrzeby konsumentów, którzy poszukują sposobów, jak zdrowo, niewielkim kosztem i w łatwy sposób, na co dzień wzbogacić swój jadłospis. To naturalna dawka niezbędnych witamin i minerałów zawarta w jednej łyżeczce.
- W dobie, kiedy bycie fit i healthy stało się bardzo ważną częścią naszego życia, a nie tylko krtókotrwałą modą coraz chętniej stawiamy na produkty o wyjątkowych wartościach odżywczych. Z satysfakcją mogę powiedzieć, że po długim etapie przygotowań oraz badań rozpoczynamy nowy etap działalności firmy i rozwoju rynku. Dzisiaj dajemy każdemu konsumentowi możliwość włączenia w prosty i niekosztowny sposób składników typu superfoods do swojej diety. Uzupełniamy kategorię przypraw i dodatków do jedzenia produktami zawiarającymi wyjątkowe wartości odżywcze – zaznacza Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu Purella Superfoods.
Bazując na pozytywnym doświadczeniu oraz sukcesie rynkowym jakim jest współpraca z Ewą Chodakowską przy rozwoju marki zdrowych przekąsek BeRAW zdecydowaliśmy, że linia superfoods, również będzie miała swojego Ambasadora, który jest lubiany i oczywiście kojarzący się z kuchnią i gotowaniem. Do współpracy zaprosiliśmy Anię Starmach, kucharkę, jurorkę programów MasterChef i MasterChef Junior, która zgodnie z modelem biznesowym Purella stała się, również udziałowcem firmy. Wiemy, że zaproponowany przez nas model współpracy powoduje, że zaangażowanie partnerów jest dużo efektywniejsze, ponieważ czują, że biorą udział i tworzą coś wyjątkowego mając wpływ na komunikację i realny rozwój firmy – dodaje Michał Czerwiński, Prezes Zarządu Purella Superfoods.
Wchodząc w kategorię przypraw i dodatków, Purella chce zaprosić klienta do podróży kulinarnej, która będzie inspirowana poradami i przepisami od Ani Starmach. Superfoods w kategorii przypraw i dodatków będzie szansą na dywersyfikację i urozmaicenie kategorii i wygenerowanie dodatkowej wartości bez kanibalizacji obecnego asortymentu. Dodatkowo Purella będzie w stanie podnieść koszyk zakupowy klientów, którzy dokonują standardowych zakupów przypraw do gotowania. Dzięki takiej strategii marka jest w stanie dotrzeć do szerokiego grona klientów, którzy do tej pory nie znali produktów superfood.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/purella-superfoods-rozszerza-portfolio-produktow